środa, 29 grudnia 2010

misje

Witajcie mam nadzieję że pomożecie mi w rozwiązywaniu zagadek teraz przedstawię wam kilka z nich misje są zmieniane co miesiąc:

 Dzień dobry nazywam się Melisa opowiem wam moją przykrą historię :Pewnego dnia gdy szłam z Ivysaur na badania zobaczyłam dziwnych ludzi więc podeszłam i podsłuchałam że nazywają się zespołem R ale ktoś mnie zauważył w tedy zabrali Ivysaur i powiedzieli że jeśli komuś powiem sprzedadzą ją i wygonili mnie na ulice boje się wrócić do domu bo to był Ivysaur siostry.Proszę pomóż mi!Nagrodzę Cię dostaniesz masterball i Bulbazaura.*płacz*
Dzień dobry nazywam się Tommy i powiem wam co mi się przydarzyło:Gdy przechodziłem sobie lasem z Yanma i z Ratatta po 5 minutach drogi zauważyłem że Ratatta zniknęła i nie wiem co mam zrobić!!!!Pomóż mi !!!W nagrodę dostaniesz masterballa i Growlithe.*płacz*
 Dzień dobry jestem Kate i potrzebuje pomocy bo zgubiłam Piplup
a za 3 dni  mam wziąć udział w pokazach bo chcę zostać super koordynatorką i wziąć udział w Wielkim Festiwalu ale Piplup zginął w lesie przed miastem i szukałyśmy z Beautyfly i Pachirisu ale nie znalazłyśmy a ja naprawdę chcę zostać super koordynatorką.Proszę o pomoc.W nagrodę oddam loveball a mama dorzuci Buneary.*płacz*
 Dzień dobry mam na imię Melody a to jest Mudkip a oto moja historia:Pewnego dnia gdy szłam ulicą ukradli mi Zigzagoon a ja miałam dwa dni temu walczyć o pierwszą odznakę z Hoenn i potrzebuje 2 pokemonów żeby walczyć.Proszę o pomoc!Ja dam pokeball a mama Ralts.*płacz*



Jak widzicie wasza pomoc jest niezbędna pomóżcie im odzyskać Pokemony!!!
Opowiadania piszcie w komentarzach kolejna zmiana 28 stycznia 2011 r.

Prosimy o pomoc!!!*płacz*


                                                  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz